tuuudilue

Jaha, tisdag, vad ska man säga??? tråkigaste dagen på veckan (tycker jag iaf) av olika anledningar, bla för att det är i början på veckan och man är trött sen helgen, och det är även lång tid tills det är helg igen.. soooo it kind of sux...


 Dagen har vatt sisådär, regnat och helvete, men man ska inte klaga...
har vatt i skolan igen å de går som rinnande vatten, jag är en talang har ja fått höra =)

men iaf, de värsta är att det är länge till helgen och jag saknar min sötnos. sagt de förr och kommer upprepa mig IGEN. ja älskar henne av hela mitt hjärta.

ska upp tidigt så nu ska ja hoppa i säng och se söt ut =)  gnatt mina vänner




Dennis <3 Sara 

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig med snutte <3

2008-08-12 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback