JAHAPPS!!!!!!!

Då var det dax igen då, dennis är en bloggare på nytt :P

Var ju ett braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tag sen ja blogga sist och fick ny-tändning nu när tjejen skaffade sin i helgen hehe =)

Vart ska man börja, eftersom jag inte bloggat på så jävla länge så kan ja ju inte skriva allt på en gång vad som hänt de senaste månaderna i mitt liv, men jag kan summera det viktigaste.. here's the list.

#1. Skaffat mig en otrolig tjej som har gjort mig till den lyckligaste räkan i världen. (sara heter min skatt för övrigt)
#2. Kommit in på en utbildning till målare, och ni som känner mig bra vet hur mycket jag trivdes med det jobbet förra året, så jag är glad att ja kommit in på en linje där jag får denna utbildning och slipper att ta lån och betala för att få skiten.
#3. Som ni vet från tidigare inlägg så var träningen en stor del av mitt liv, men den har ja lagt på hyllan för en 7mån sen, men nu ska ja bara vänta in pengarna så jag kan aktivera mitt gym-kort igen och köra vidare
#4. ja orkar inte dra mer shiiiiit nu för kl är mycket och ja ska sova snart,

Men iaf, imorrn är det skola, och där ska ja spändera åtskilliga timmar nästa vecka eftersom ja ska va där hela veckan, och de är inte så att den är belägen mitt i stan, OOOOOOOOOOOH NOES, den är helt missplacerad och ligger några mil utanför Kristianstad i en liten håla som gud måste varit bakis när han skapa..
 
Iallafall, de senaste nästan 3veckorna har ja varit med min älskling som tyvär bor en bra bit ifrån mig, hon bor närmare bestämt i malmö, och de är lite jobbigt att vi inte kan ses när vi känner för de utan måste vänta, så dessa 3veckorna har varit underbara och totalt perfekta.

veckan som gått så har det varit festival här i lilla Hässleholm, så jag och sara och alla mina andra kära vänner har festat ons - lör. så detta är första kvällen ja hoppar i säng nykter :P  
Massa har hänt nu under festivalen, Malm sätter sig i ett militärt fordon, och när en av de militärer som var på stället ber han avlägsna sig från fordonet så påpekar malm att när han gjorde lumpen så hade han högre befattning än killen som försöker köra iväg han, så han ber honom springa utan att fråga varför.... men de gick inte. Vi gick iaf där ifrån med ett gott jävla skratt :P



nu krampar mina fingrar.... hold on......









såja.
Och denna dagen har ja saknat sara så otroligt mycket, var nämnligen hemma hos joel och kollade på film och de ända ja kunde tänka på var min sötnos hela tiden, men de är väl så när man vant sig att ha ngn vid sin sida så länge och sen helt plötsligt så bara *POFF* borta för 5dagar.... men de är iaf snart helg och ja ska ner till henne på fredag så ska vi röjja malmö festivalen och festa en massa =)


nu hägrar min kära säng iaf, så ja ska nog ta och lägga mig och sova lite, men håll ett öga öppet för nästa inlägg, lovar att försöka blogga lite oftare..


kramar på alla å en kyss på älsklingen <3
"You fill my day's with happyness and joy"


t
älskar henne med hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback