JAHA

                                   
                           
Börjar bloggen med en bild på min älskling som är mitt allt <3


Dagen har vatt sinnes, efter många jävla skratt så kom ja till skolan, efter endast 3timmars sömn så var ja redo för ett 8timmars skift på skolan/jobbet...

06:45 - Macceh och Alex kommer och hämtar mig i "shagg-mobilen" som macceh vill kalla den, dvs en gammal bubbla som är konverterad till cabbe och är så gammal så den behöver inte ens skattemärke..

06:55 - Vi försöker ta oss ut från Hässleholm på 2olika vägar med detta vidunder till bil, men inser att en stor del av motorvägen mellan Hässleholm och K-stad är avstängd, så vi testar en alternativ väg och kommer fram..

07:05 - Vi skrattar lite åt hur bilen börjar skaka och vibrera och hoppa när man passerar 90km/h gränsen och vi inser att vi inte längre orkar höra de jävla ljudet som bilen orsakar av att taket inte är riktigt tätt, de låter som om ngn busvisslar en i skallen heeeeeeela tiden.

07:20 - Vi stannar i en parkerings-ficka på vägen för att försöka täta detta jävla tak, men när vi inser att vi inte kan göra det bättre så uppstår nästa problem... Bilen acelererar ju fan från 0-50 på 2minuter, hur fan ska vi ta oss ur denna fickan när morgon trafiken är som värst och folk kör förbi i 100..

07:35 - Framme i K-stad så börjar vi garva, för ratten skakade som en 100000Wolts dildo och maccehs armar flög upp och ner, + att styrningen inte heller är den bästa (no servooo), och redan dagen innan hade vi noterat att bilen inte har de bästa bromsarna, kör man i 30 så har man ca 200m broms-sträcka :P och ljudet som kommer när man bromsar kan jämföras med ett 20tal torterade katter med magkramp...

07:50 - Väl framme på skolan så inser vi att en del av avgasröret har trillat ur och Alex fixar till det, stannar en stund å tar en cigg sen skrattar vi och dem åker igen, jag beger mig in på skolan.

08:00 - 16:00 Då var det dax, satte mig ner efter att ja bytt om till måleri kläder och får lite info, sen är de dax att göra vid våra små rum vi har på skolan, och SUUUUUUURe alla får rum där ventilationen funkar, men iiiiiiiinte jag! svettigt som FAN, och jaaaaaaaaapps alla får bra å nya väggar i sina rum UUUUUUUUUTOM jag, ja måste skrapa 7-8lager tapet innan ja kan spackla =/  suuuuuuuux..... och när de är tid för frukost, ja då är alla goda bullar slut så tanten i matsalen drar fram en halvfrusen limpa och fyller lite snålt på påläggen så jag får ngt i mig (lätt värt 20kr) :S.. dagen går, jag har mitt lilla rum precis brevid ytterdörren och precis vid den så är där ett getingbo, Såååå jag gick berserk och blev Freddy K och dödade 32st getingar med mina verktyg..


AJA gott folk (ni få som läser)  nu e ja slut  i skallen och orkar inte tänka mer om vad som hänt, men va ganska kul när ja kom till stan igen, tunnlen mellan tekniska skolan och stan, ja ska gå där igenom och känner "nu skulle de passa att fisa"  kollar framför mig ---ingen där--- fiser en MEEEEGA hög fis och noterar ekot som blev där, skratta lite för mig själv, sen hör ja folk fnissa, jo där går 2 tjejer bakom och kollar lustigt på mig men tacka fan för det, de lät som ett bombanfall för fan...

så nu är de sängen som hägrar för ja är trött som en korv, men ja skriver nog nytt strunt imorgon när ja orkar :P





                   


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar dig!

hihi, låter ju iaf som en rolig dag ;)

spec med fisen ^^ HAHAH ..

2008-08-11 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback