helgen

Ja, då var man hemma igen efter en helg i malmö, känns som om timmarna bara sprang iväg från en när man var där nere.

Freda : efter att ja vatt på skolan och haft en lång och jobbig dag så kom min kära och snälla morfar och hämtade mig, sen gick ja en runda på stan och fixade lite inför min lilla tripp ner till min Sara.
 
i malmö så skulle vi ju gå på festivalen, men det blev lite ändrade planer, för både jag å sara var galet trötta efter en lång freda så vi hamnade på en mysig liten pub där de hade miljoner olika sorters öl (ska lätt dit igen)

lör - frukost på donkan sen hem till snutten, vi planerade att gå ut på festivalen denna kvällen men så blev inte fallet, de blev ist en mysig hemmakväll med massa godis och film (helt underskattat)

sön - vi gick en runda på festivalen och kollade läget, köpte mini doughnuts och krängde burger king :P
          Sen skulle ja ju tyvär hem efter att vi vilat oss lite i saras myspys säng, så då bar det av mot stationen, men väl där så ska ju SJ fitta till allt och det var ett jävla rabalder, enough said - tåget kom ca 20min senare än väntat och jiiippiii va glad ja var då... men iaf, nu är ja hemma och har gosat å busat med pricken (min hund för er som inte vet)  och nu ska ja hoppa i sängen för att göra mig redo för en låååång dag på måleriet imorrn...


peace out         






                                                      
     D <3 S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback